onsdag 25 februari 2009

Fränds öbråd stejtus

Benny i Leeds. Säkerhetsstyrkor, brandlarm och uppsatser.

Victor i Taipei. Teknik, bytesdjur och högteknologi. (Vet inte så mycket mer än.)

Maria i Paris. Jogging, postleveransproblem och kärlek.

Mathilda i Heidelberg. Dr Professor Gunther-Wolff-von-ein-zu-Knopf. Och längtan.

George i Sydney. Ägg, pusta ut, transport-ologik, skratta på Skype.

Mattias i Dublin. Se Benny. Lägg till dyr mat. Och en underbar blogg.

Så här skulle man kunna sammanfatta mina vänner som befinner sig utomland och deras status för tilfället. Hoppas att de håller med.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Oscar i Palermo. Obamafigurer, lyrik och helgjutna tiospännslatte

Anonym sa...

Jag håller absolut med och apropå tidigare inlägg så kan jag säga att jag är minst lika ineffektiv som du. Men jag fattar inte, har du fortfarande inga lektioner? Och som svar på din kommentar: jag saknar dig också när jag läser din blogg:) jag ska kolla vad biljetter till palermo kostar härifrån! Till sist, en undran: öl? Du?? ;)

Anonym sa...

Haha nu såg jag resten av kommentarerna också, inte bara den senaste. Fascistland var det ja...:P